Forum Klanu "Mentos"

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-08-29 16:41:36

Szczytek

Moderator

Zarejestrowany: 2008-08-27
Posty: 26
Punktów :   

Pomoc

http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=14605 dopiero jak na tym forum nie znajdziecie to tu piszcie będziemy starać się pomóc

Offline

 

#2 2008-08-29 17:45:58

Obi Wan Kenobi

Administrator

Zarejestrowany: 2008-08-26
Posty: 60
Punktów :   

Re: Pomoc

a ja opisze to tak

    1-4 lvl
    Sir Galien nie lubi pająków (1 LVL) - Ithan
    Zabić szerszenie przeszkadzające kupcom (1 LVL) - Ithan
    Zabić szczury zza domu Unila (1 LVL) - Ithan
    Trzeba odnieść Lutnię od Huslina (1 LVL) - Ithan
    Kucharka z baraków potrzebuje udka (1 LVL) - Ithan
    Uratować owce pastucha Mira przed wilkami (1 LVL) - Torneg
    Stary Remiusz z Karka-han może ulepszyć pewną broń... (1 LVL) - Karka han
    Zdobądź piwo dla Tafina (1 LVL) - Eder
    Strażnik potrzebuje nowy łuk (3 LVL) - Ithan
    Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. I (LVL 3) - Karka han
    Pozbądź się Szerszeni atakujących Podróżnych. Zleca Strażnik Bramy (4 Lvl) - Ithan
    5-10 lvl
    Pomóż zebrać Zielonki Obłąkańce niewolnikowi Gustafowi. (LVL 5) - Przedmieścia Karka han
    Pozbądź się Szczurów za domem Unila. Zleca strażnik bramy (5 lvl) - Ithan
    Z obozu koczowników zaginęła dziewczynka (5 LVL) Przełęcz Łotrzyków
    Kucharka z baraków potrzebuje mięso z jelenia (7 LVL) - Ithan
    Kucharka z baraków musi urozmaicić żołnierzom posiłki (7 LVL) - Ithan
    Zabić niedźwiedzie dla strażnika bramy (8 LVL) - Ithan
    Pozbyć się sfory dzikich psów (8 LVL) - Werbin
    Zabić stado wilków atakujące nieostrożnych podróżnych (10 LVL) - Ithan
    Wykonaj prace gospodarcze dla Idalii z Torneg (10 LVL) - Torneg
    Rozwiąż konflikt pomiędzy zakochaną parą z Torneg - porozmawiaj z Lidią (10 LVL) - Torneg
    Aurelia organizuje ucztę dla burmistrza, pomóż jej (LVL 10) - Karka han
    Wylecz Krowę od pastuszki Maryśki (LVL 10) - Przemieścia Karka Han
    Pomóż Igorowi zebrać grzyby (LVL 10) - Przemieścia Karka Han
    W obozie koczowników: Koczowniczka potrzebuje mięso (10 LVL) Przełęcz Łotrzyków
    Pewien bartnik ma problem z niedźwiedziem (10 LVL) - Orla Grań
    Zdobądź zaopatrzenie dla żołnierzy (10 LVL) - Przełęcz Dwóch Koron
    Zdobądź ekwipunek dla pustelnika (10 LVL) - Góry Zrębowe
    Endriu został wytępiony z Ithan. Pomóż mu się zemścić - Eder (10 lvl)
    11-15
    Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. II (LVL 11) - Przedmieścia Karka han
    Plaga wilków. Leśniczny z Karka-han płaci 70 sztuk złota od każdego zabitego. (LVL 11) - Przemieścia Karka Han
    Malutki nowy queścik daje Górnik z koniem na Przedmieściach Karka-han (13 lvl)
    Zdobądź dla Sanioli ocet i przepis na niego (14 LVL) - Mythar
    Nadzorca baraków potrzebuje drewno do kominka (15 LVL) - Ithan
    Naucz rozumu ucznia kartografa Slina (LVL 15) - Karka Han
    Zbigniew szuka receptury na miody lecznicze. (15 LVL) - Wioska Pszczelarzy
    16-19
    Zanieś eliksir od Alchemika Kaliposa do wiedźmy Amry (LVL 17) - Werbin
    Zabić groźnego wampira z Ithan (18 LVL) - Ithan
    Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. III (LVL 18) - Przedmieścia Karka Han
    W obozie koczowników: Koczownicy mają problem z potworami nachodzącymi ich obóz (18 LVL) - Przełęcz Łotrzyków
    Druid Myszor ma trudne zadanie (18 LVL) - Werbin
    Pomóż Gamberowi (18 LVL) - Stare Ruiny
    20-25
    Zdobądź łeb Mithrylowej Łapy dla Wirsyna (20 LVL) - Torneg
    Zdejmij urok antysnu z męża Salome (20 LVL) - Torneg
    Jubiler Barners potrzebuje unikatowe kamienie szlachetne (20 LVL)
    Prace dla głupka Erniego (20 LVL) - Eder
    Rupert chce mieć swoje popiersie pomóż mu je zdobyć. (22 LVL) - Ithan
    Pomóż Gramberowi. (20 lvl) -Stare Ruiny
    Spróbuj odnaleźć pewną babcię wewnątrz murów miasta i posłuchaj jej legendy, powinna cię zaciekawić (22 LVL) - Werbin
    Pomóż Paratokowi rozwiązać zagadkę tajemniczego wypadku w kopalni (24 LVL) - Werbin
    Niewykluczone, że będziesz musiał wyciągać barda z opresji (25 LVL) - Ithan
    Mag Interbad i stare księgi (25 LVL) - Eder
    Nowy quest w Torneg od Brutusa (25 lvl)
    26-30
    Zbierz skorupy żółwi dla Aberyta (LVL 30) - Przedmieścia Karka Han
    Zabij pająki w kopalni, na zlecenie jednego z Niewolników. (LVL 30) - Przedmieścia Karka Han
    Lady Lena chce mieć papugę w złotej klatce (30 lvl) - Mokradła
    Pomóż Tatianie w uruchomieniu golema (30 LVL lub niżej) - Zniszczone Opactwo
    Zlecenie tajemniczego kultysty (30 LVL) - Eder
    Presztrek zwołuje mieszkańców Mythar na naradę (30 LVL) - Mythar
    Walasar nauczy cię języka wężowego ludu (30 LVL) - Mythar
    Zdobądź węże dla Polassa (30 LVL, Quest 6) - Mythar
    Pewien Kuglarz z Orlej Grani potrzebuje pomocy (30 Lvl) - Orla grań
    31-35
    Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. IV (LVL 32) - Przedmieścia Karka Han
    Zezwolenie na teleport do Eder (35 LVL) - Eder
    Porozmawiaj o kultystach z Mrocznym Zgrzytem (35 LVL) - Eder
    Rozpraw się z Ghulami w Dolinie Rozbójników - zleca Strażnik Bramy (35 LVL) - Ithan
    36-45
    Zabij orki dla Kapitana straży grodu (40 LVL) - Ithan
    Tajemniczy kultysta rozdarł sobie płaszcz (38 lvl) - Eder
    Zdobądź składniki potrzebne do wykucia Ostrza Niebios dla Alrika. (LVL 40) - Ithan
    czyść czwarty poziom kopalni, na zlecenie górnika Josufa. (LVL 42) - Przedmieścia Karka Han
    Skryba Bonifacy potrzebuje pomocy + dostęp do sklepu Flineksa (40 LVL) - Eder
    Zdobądź dostęp do magazynu Eder (40 LVL) - Eder
    Zabij bazyliszka Mroku dla klucznika Ozmata (40 lvl) - Eder
    Barners potrzebuje dwa kamienie szlachetne by zrobić naszyjnik (45 LVL) - Werbin
    Pomóż Hadlissowi rozprawić się z gnomami nachodzącymi wioskę (45 LVL) - Mythar
    Proszę graczy o podanie lvl jak można.. uśrednionego
    46-50
    Na zlecenie Arona zabij olbrzymie insekty, nękające górników w kopalni. (LVL 46) - Karka Han
    Legenda o kwiecie paproci - przeczytaj księgę w Domu Walasara (46 LVL) - Mythar
    Quest z biuletynu z Karka-Han (może z innych biuletynów też działa) "Porwanie Oficjela" (lvl 48)
    50-65
    Quest na klucz do Zakurzonego Przejścia (gnolle) (50 lvl)
    Na zlecenie Barnesa pozbądź się potworów ze Zdradzieckiego Przejścia. (57 LVL) - Werbin
    Zabij krasnoludzkich górników z kopalni Margorii na zlecenie Grafa Huberta (LVL 59) - Ratusz Karka-Han
    Zdobądź umocnienia do kopalni dla Kiliona (59 LVL, Quest 10) - Mythar
    Pomóż rozwiązać problem obłąkania górników w kopalni. (60 LVL) - Przedmieścia Karka Han
    Zniszczone opactwo - quest z trupami. (60 lvl)
    Nizina Wieśniaków- Chlast potrzebuje pomocy (64 lvl)
    Powyżej 66
    Questy z Mythar
    Zabij część Salamander zabijających dżdżownice- zleca Walasar (65lvl)
    Amulety uniku Ergassaj - zleca Sapras (66 lvl)
    Pomóż bardowi Feliksianowi:
    część I (67 lvl)
    część II (68 lvl)
    Ureguluj populację żab w okolicach Mythar - zleca Brasz (68 lvl)
    Pomóż Centaurowi Asterowi - zleca Aster na Błędnym Szlaku (69 lvl)
    Pozostałe niektóre questy powyżej tego lvl...
    Dostęp do sklepu Tuni (70 LVL)
    Zdobądź czapkę prawdziwego łowcy dla Huslina (79 LVL) - Ithan
    Zabij Seldera i mnichów na zlecenie Jarena (LVL 80) - Ithan
    Oczyść z bandytów kwieciste przejście - (80 LVL)
    Oczyść z potworów zalaną część kopalni dla Kiliona (95 LVL, Quest 11) - Mythar
    Inne:
    Dom Jofusa (dziewczynka[3lvl], matka[15lvl (chyba)), Jofus(50 lvl))
    Basia w wiosce pszczelarzy(15lvl) - Wioska Pszczelarzy
    Helga z zajazdu potrzebuje pomocy. - Mokradła





Ithan :

1) Sir Galien nielubi pająków (1 lvl);
idziemy do magazynu po lewej od Galiena, i zabijamy wyznaczoną ilość pająków.

Nagroda: 25 expa, i 25 złota.

    2)Zabić szerszenie przeszkadzające kupcom (1 lvl)
    Zleca strażnik po lewej. Idziemy do Doliny Yss, i zabijamy owady.

    Nagroda: 100 złota i 100 expa.




3)Zegar na placyku w Ithan się popsuł (1 lvl)
Zleca Niel pod zegarem.
Idziemy do nadzorcy baraków zapytać czy ma zębatki.
Ale on ma inną zagwozdkę. Jego córka bierze ślub, a on szuka orkiestry. W zamian za jej znalezienie, obiecuje nam oddać takie zębatki. Pędzimy do Torneg, i rozmawiamy z Alan'em przy fontannie. Hurra! Zgodził się! Teraz bez problemu dostajemy zębatki, a od uradowanego Niela nagrodę:
200 expa oraz czapkę elfa leśnego.

    4) Kucharka z baraków potrzebuje króliczych udek do zupy (1 lvl).
    Idziemy zapolować na króliki.
    Bez problemu zbieramy wymaganą ilość 6 udek.
    Trochę klikania czeka nas przy oddawaniu ich pojedynczo kucharce.
    Nagroda: 100 złota i 100 expa



5)Huslin poszukuje kogoś do odniesienia lutni (1 lvl).
Z lutnią udajemy się do znajomej już orkiestry przy fontannie. Oddajemy ją jednemu z grajków. Wracamy do Huslina.
Nagroda:100 złota i 100 expa.

    6)Lewy Strażnik przy budynku głównym potrzebuje nowy łuk (3 lvl) –
    U Huslina za kwit (pole 5,80) – wcześniej trzeba przynieść drewno od Edgara (ścina drzewo na dole) ale ten chce 10 sztuk złota – daje drewno ale Huslin nie ma dłutka – trza iść do kowala Unila (jak się zgodzimy to odda nam za drewno kasę) – ten z kolei potrzebuje żelazo z kopalni w Werbin – da je nam tam za 5 złota pijany górnik – wracamy do Unila – da nam dłutko (u mnie nie było go widać) – idziemy do Huslina – znika pokwitowanie i mamy łuk – wracamy do strażnika.
    Nagroda: 200 złota, 200 expa i łuk krótki.




7)Problem ze szczurami. Zleca strażnik grodu. (5 lvl)

Idziemy do strażnika (po prawej). Po rozmowie idziemy do Jaskini nad pracownią Unila. Gdy zabijemy szczury wracamy do Kapitana straży grodu Nagroda: 350 expa i złoto .
Podpowiedzi: Szczury* <- * oznacza że szczur może być byle jaki


    8)Kucharka potrzebuje mięsa z jelenia (7lvl).
    Musimy zdobyć 5 półtuszy z jelenia. Znajdują się one w Zniszczonym Opactwie.
    Oddajemy je kucharce.
    Nagroda: 300 złota i 300 expa.



9)Zabij niedźwiedzie (8 lvl)- zleca strażnik Ithan po lewej. (dopiero po wykonaniu dwóch poprzednich questów- szerszenie i szczury)

Niedźwiedzie na małych lvl są w Z.O.
Po zabiciu 3 niedźwiedzi wracamy do strażnika i dostajemy zlecenie bardzo łatwe.. Pójść do Unila. Tam dostaniemy Szeroki Miecz i expo.

Podpowiedzi: Nie kupujcie takiego miecza.


    10) Zabić stado wilków atakujące nieostrożnych podróżnych w Zniszczonym Opactwie (10 lvl) –
    Zadanie to zleca nam Roan.
    Nagroda: 500 expa i miecz na 15 lvl.



11)Teleport do Ithan (10 lvl)
Zleca nam Członek Zakonu Planu Astralnego w Ithan.
Płacimy mu 1000 złota.
Nagroda: 1000 expa

    12)Pomóż Nadzorcy Baraków w Ithan (15 lvl)
    Okazuje się, że trzeba załatwić Nadzorcy drewno. Udajemy się do Edgara, ale on potrzebuje siekierę. Idziemy do Unila, a on wysyła nas do Szpagarata. Musimy zabić tygrysa z jaskini po lewej od niego, i z siekierką wracamy do Edgara. Odbieramy drewno, i zanosimy do zleceniodawcy.
    Nagroda: 800 expa, 200 złota oraz pierścień łowcy na 15 lvl. [wbrew nazwy jest dla każdej profy]



13)Zabić groźnego wampira z Ithan (18 lvl)
Zleca strażnik przed wejściem do Kapitana grodu. Najpierw mamy go spróbować zabić raz. Jest w lewym górnym rogu Orlej Grani. Wampira nie da się zabić tak po prostu. Młotek da Unil, Edgar da dwie deski, Huslin z jednej zrobi kołek ale by zrobić krzyż potrzebuje gwoździ. Te da Nadzorca Baraków i zrobi też krzyż. Lejelmy wampira.
Wracamy do strażnika.
Nagroda: 3k złota, 3k expa i amulet boga wojny (20 lvl).

    14)Zlecenie od Barda z Ithan(25lvl).

    1)Idziemy do Barda, który opowiada nam, że zamoczył mapę Margonem i już nigdy więcej nie będzie mógł pomóc żadnemu graczowi. My wpadamy na wspaniały pomysł, że Slin może dla nas wykonać ową mapę. Bard jest zachwycony naszym pomysłem i prosi abyśmy sie do niego udali.

    2)Znajdujemy go w Karak-han i prosimy o wykonanie dla nas mapy. Ten jest bardzo chętny jednak jest pewien szkopuł. Slinowi skończył sie węgiel odpowiedni do rysowania map. W celu uzyskania węgla musimy udać się do górnika z Werbin o imieniu Joseph, a znajduje sie on w kopalni Latimera.

    3)Górnik może oddać nam węgiel, jednak nie za darmo. Odczuwa on ogromny ból krzyża i prosi nas o lekarstwo, które ma wiedźma Amra.

    4)Idziemy do niej, i dostajemy spis potrzebnych składników.
    Musimy przynieść jej tylko 3 alpinie. Najlepiej jest je przynieść z Mrocznego Przemyku. Rzadko jakiś High- Lvl je zbiera.
    Wracamy do niej, a potem z lekarstwem do Josepha.

    5)Kiedy prosimy Josepha o węgiel ten nam oznajmia, że znajduje się on na drugim poziomie kopalni, a on sam tam nie zejdzie, bo zadomowiły sie tam bazyliszki i jeżeli je zabijemy to będziemy mogli odebrać węgiel.

    6)Po zabiciu bazyliszków udajemy sie do górnika po węgiel. Ze zdobyczą wracamy do Slina, dajemy mu węgiel, a on rysuje mapę;)

    7)Bard jest zadowolony z nowej mapy i w zamian za nasza prace daje nam talizman dzięki, któremu będziemy mogli "wypić" dwa razy więcej, oraz 5k doświadczenia;)




15) Zabij ghule z ich wioski (35 lvl).

Zleca nam go Strażnik Ithan (po prawej). To jest 4 Quest z nim. Zleca nam zabicie chyba 10 Ghuli i 1 Dowódce Ghuli. Po zabiciu Ghuli normalnych idziemy do Zapomnianego grobowca i Szukamy Dowódcy Ghuli *elita* Po zabiciu wracamy do Strażnika i dostajemy nagrodę naszyjnik uniku. Jest to akurat dobre, ponieważ będziemy się mierzyć na 40 lvl z orkami.


    16) Zabij orki dla Kapitana straży grodu (40 lvl)
    Ork bashwooz (0/12)-Ork zhaghokk (0/12)-Ork kuurgh (0/10)-Ork tarroll (0/10)-Ork wuakl (0/8)-Thowar (0/1).
    Nagroda: 15k expa i zbroja do wyboru dla łowcy i wojownika na 40 lvl. [po pobłogosławienie, również dla palladyna.]



17) Huslin potrzebuje czapki dla prawdziwego łowcy (79 lvl)
Huslin potrzebuje pilnie czapki dla łowcy. Opowiada nam o Łowcy Skór, mieszkającym w Andarum. Prosi nas także, abyśmy mu załatwili czapkę nocy. Najprościej ją kupić, i nawet nie wychodzić po za teren Ithan. Gdy oddamy mu tą czapkę, pyta nas o rodzaj nagrody:
- 50k złota,
- ulepszenie kuszy nocy,
Po wybraniu jednej z opcji, otrzymujemy nagrodę.


    18) Jaren z baraków potrzebuje pomocy.
    Udajemy się do niego, i pytamy w czym mamy mu pomóc. On opowiada nam o pewnym potężnym magu, i jego pomocnikach. Mag ten zwie się Selder, i zamieszkuje Andarum. Ponieważ nadepnął on na odcisk Jarenowi, mamy zabić jego, oraz sługusów.
    Do zabicia jest:

    Stary mnich (0/15)
    Wojowniczy mnich (0/15)
    Wtajemniczony mnich (0/10)
    Spokojny Mnich (0/15)
    Przebiegł mnich
    Chytry mnich (0/10)
    Selder (0/1)

    Po zabiciu całej zgrai, wracamy po nagrodę.
    Jest to exp, oraz czerwony naszyjnik:
    ITEM#27697681




To wszystko dla miasta Ithan [jest parę nie opisanych questów, więc piszcie].




Torneg :

1) Uratować owce pastucha mira przed wilkami. (1lvl)
Zleca Mir. Trzeba zabić wilki na południowym wschodzie.
Nagroda: bursztyn, ser, oraz exp.

    2) Wykonaj prace gospodarcze dla Idalii z Torneg (10 lvl)
    Napełnij wiadro wodą -> wieśniak stoi przy studni –> odszukaj Krasulę i daj jej pić –> wróć do babci i do Krasuli by ją wydoić –> z mlekiem do babci a potem do kota by się napił -> spowrotem do babci.
    Nagroda: 1000 expa i rękawice siły na 10 lvl.



3) Rozwiąż konflikt pomiędzy zakochaną parą z Torneg
Porozmawiaj z Lidią (przy fontannie) (10 lvl) –> odszukaj Dena –> jest za rzeką w Torneg –> wróc do Lidi „...zmień zachowanie...” –> da chustkę i mamy wrócić do Dena –> „...kocha i się zmieni...” dostaniemy hełm –> i wracamy do Lidii.
Nagroda: perła i 1001 expa oraz 20 złota.

    4) Teleport do Torneg.(13 lvl)
    Zleca Członek P.A. Albo płacimy od razu 1500 zlota, albo przynosimy mu łeb Mitrylowej Łapy i płacimy tylko 800 złota.
    Nagroda: 1k expa, i teleport do Torneg.




5) Zdobądź Łeb Mitrylowej Łapy dla Wirsyna.(20 lvl)
Możemy ja kupić, albo sami zdobyć. Wirsyn jest nad domem Salome.
Nagroda: prosze o podanie nagrody


    6)na 20 lvl. od Salome.
    trudny quest dla 20lvl.
    przygotujcie sobie:
    kwiat gargulca, gałąź rosum,
    i liść byrteri. oraz dużo
    cierpliwości. warto mieć też
    kamień księżycowy z jaskini
    w orlej grani.

    gałąź rosum jest w
    zniszczonym opactwie,
    w centrum mapki.

    liść byrteri jest np. w
    przełęczy dwóch koron,
    nad nimfą na wzniesieniu
    obok wywerny na 45 lvl.

    kwiat gargulca
    znajdziecie w bramie północy
    po lewej w rogu, pomiędzy
    jeleniami.

    W czasie questa, udajemy się także do Grambera, brata Salome. On da nam część przepisu jak zrobimy naszyjnik z wilczego kła. Kieł łatwo zdobyć, a naszyjnik robimy ou Barnesa(wybieramy droższy za 600 szt. złota!).
    Za quest otrzymuje się exp. oraz posąg który można sprzedać jako ozdoba w domku





7) Nowy Quest z Torneg (25 lvl), zleca Brutus.

Potrzebne będzie:
-500 złota,
-najlepiej mieć już w zapasie dwa jaja czerwia królewskiego,

Brutus prosi nas abyśmy zapytali Kidę o jej ulubioną potrawę (stoi obok). Gdy ją pytamy o to, ona odpowiada nam że uwielbia gotowane jajka królewskiego czerwia. Informację przekazujemy Brutusowi, a następnie na Jego zlecenie zabijamy 6 królewskich czerwi i przynosimy 2 jajka (królewskiego czerwia). Brutus każe nam wtedy udać się do kucharki w Ithan poprosić ją o jakieś przyprawy do tych jajek.Kucharka sprzedaje nam te przyprawy za 500 złota. Wracamy do Brutusa, a ten prosi nas na sam koniec o to, abyśmy znaleźli ognisko na którym można upiec jajka (przy okazji Brutus zwraca nam 500 złota, które wydaliśmy na przyprawy). Ognisko to możemy znaleźć najbliżej w Starych Ruinach (4,13). Zapamiętujemy to miejsce i mówimy o nim Brutusowi.Ostatnim zadaniem jest wręczyć otrzymany list Kidzie. Po wręczeniu wracamy do Brutusa po nagrodę:
-3500 doświadczenia
-1000 złota
-5ph*
* Prawdopodobnie było by więcej jakby nie używało się teleportu.


    8) Zdobądź składniki potrzebne do wykucia Ostrza Niebios dla Alrika (40 lvl)
    Przynieś Alrikowi sztabkę żelaza, bryłkę srebra i gwiezdny pył z szybu (zachodniego) kopalni Karka-Han.
    Robimy 3 pomniejsze questy z przedmieść k-h [są opisane]. Da 8k expa, zabierze z 20k złota i dostaniemy miecz dwuręczny



I to tyle w Torneg.




Werbin :

1)Pozbyć się sfory dzikich psów (8 lvl) –
Daje prawy strażnik przy bramie – 5 psów .
Nagroda: 200 expa i mikstura lecząca


    2)Druid Myszor ma trudne zadanie (18 lvl)
    W południowej części Przełęczy Dwóch Koron zabić 5 młodych wywern.
    Nagroda: 2000 expa, naszyjnik driuda (20 lvl) i krew jednorożca (leczy 1x 300 hp)



3)Pomóż Paratokowi rozwiązać zagadkę tajemniczego wypadku w kopalni (24 lvl)
Poproś Górnika Szutgara z przedmieść Karka-han (21,24), żeby opowiedział ci historię o tajemniczym stworze – wróć do Paratoka – dostaniemy chustkę i trzeba iść do wieszczki Sary w Torneg – pobierze 1k złota i pobłogosławi chustkę – teraz do Paratoka – zakładamy chustkę i... – dostaniemy misia – nie wiedząc jak wyjść atakujemy Skarbka – teraz do Paratoka a potem do wieszczki by powróżyła z misia – Naloko to Malia (12,25 w K-H) –
Nagroda: 5k expa, kilof (dwuręczny na 23 lvl) i sztabę złota wartą 10k


    4) Legenda o Wilkach z Werbin (47 lvl) – zleca Herfog (33,39)
    Teraz pogadaj z Rozalią (43,16) – i z Herfogiem (da 1k złota) – Zniszcz Wilcze plemię (wszystkie wilczki w Kanonie Straceńców): Zakrzywiony Pazur (0/4), Wilcza Więź (0/8), Wilczy Śpiew (0/8), Wilcze Prawo (0/5), Oko Wilka (0/5), Wilcza Jagoda (0/1), Wilcza Paszcza (0/1) – wróć do Rozali – teraz zabij: Wolfen Orrin (0/1) – i wróć do Rozali – i do Herfoga –
    Nagroda: 50 PH, 12k złota, 15k expa i Pierścień Wolfena Orrina




5) Quest na 45 lvl od Barnersa z Werbin:

Przygotuj: turkus, kamień mglisty oraz 5+ minut czasu (jeśli masz te składniki).

Udaj sie do Barnersa w Werbin. On rozkaże Ci zdobyć kamień mglisty oraz turkus (oby dwa kamyki zdobędziesz/znajdziesz na harpiach). Gdy je zdobędziesz, gadasz z nim a on daje Ci nagrodę:

Turkusowa Mgła
Typ: naszyjniki
Życie +350
Intelekt +31
Zręczność +33
Krytyk +7%
SA +25%
ACM: 35
(związany z właścicielem, wymagany lvl 47)



    6) Na zlecenie Barnersa pozbądź się potworów ze Zdradzieckiego Przejścia (57 lvl)
    Oczyść Zdradzieckie Przejście - Zabij: Stary Darhoun (0/10), Mocny Darhoun (0/15), Darhoun (0/20), Dławiciel jaskiniowy (0/5), Szary dławiciel (0/3).
    Nagroda: 7k expa i naszyjnik z rubinem na 57 lvl





I to na razie tyle w Werbin



Karka-Han :

1)Aurelia (37,51) organizuje ucztę dla burmistrza, pomóż jej (10 lvl)
„...Diantos z Uroczyska łowi ryby...” – przynieś rybę – ten chce haczyki od Unila w Ithan – zada zagadkę o kolor włosów Makaraty – i da 4 – a Diantos da rybę – ale nie pstrąga! Tego ma mieć Galis z Torneg – ten z koleji chce muchy – są koło krowy Idali (też w Torneg) – i dostaniemy pstrąga – wracamy do Aureli.
Nagrdoa: 2000 expa oraz rybę wartą 15oo GP, (leczącą 10x100 hp)


    2)Naucz rozumu ucznia kartografa Slina (15 lvl)
    Dostaniemy test do wręczenia uczniowi - trzeba go też rozwiązać [nic nie podaję bo nie jest trudny].
    Nagroda: 1500 złota i 6ooo expa, oraz czapka kartografa.




3)Zanieś eliksir od Alchemika Kaliposa (68,28) do wiedźmy Amry (17 lvl)
Wiedźma jest koło murów Werbin – ta potrzebuje jad skorpiona od Kaliposa z K-H – ten z koleji „Potrzebuję Kolec Jadowy i Żądło. Będziesz musiał znaleźć jakiegoś skorpiona i szerszenia i zabić je” – zrobi jad skorpiona za 50 GP i z żądła – wróć do Amry w Werbin.
Nagroda: lusterko, płaszcz kapłana i eliksir zdrowia oraz 1,2k expa (jeśli wybierzemy ostatnią propozycję)


    4) Stary Remiusz z Karka-han może ulepszyć pewną broń. (wszystkie lvl)

    Potrzebne: 10 000 złota, Topór Dwuręczny (Aberyt,Przedmieścia Karka-Han) Serce Wilkołaka (Wilkołak jest w jaskini, Przedmieścia Karka-Han)

    Z tymi składnikami idziemy do Remiusza ( lewy dolny róg miasta Karka-Han, w obrębie murów. Tam Ulepsza on nasz topór do "Ulepszony Topór Dwuręczny"
    ITEM#9070131




5) Na 20 lvl, Zdobądź dwa kamienie szlachetne dla Jubilera Barnesa z Werbin.
Udajemy się do po rozmowie z pracodawcą do dowódcy wojska, poniżej murów w Werbin.
On opowiada nam, że w jaskini w przełęczy dwóch koron jest pewien grotołaz.
Wyruszamy do niego, i opowiadamy mu tą historię. Mamy szczęście, i (nie pamiętam imienia.. jak coś to wpiszę. on jest na L...)mówi że ma takie kamienie. Lecz nie ma nic za darmo. Prosi nas, abyśmy zabili parę stworzeń na poziomach niżej. Mianowicie Dwa skorpiony magmowe (18 lvl) i jednego skorpiona karminowego(25 lvl) Nie powinniśmy mieć z tym trudności, ale warto mieć tu duże SA. Wracamy do grotołaza, i dostajemy kamienie. Jak wiatr gnamy do Barnesa, i dostajemy exp. , kasę ....
oraz dostęp do jego sklepu.
A jest to naprawdę dobra nagroda .


    6) Biuletyn (35 lvl)
    „Dla tego, który odnajdzie porwanego dygnitarza Euklidiana z terenów pod wulkanem Debaster otrzyma wysoką nagrodę. Podpisano: Burmistrz Karka-han” – idź do burmistrza Karka-han (dom Hergata p.1) – idź do Nurfexa (32,45 w K-h) – udaj się na spytki do groty w Eder (Grota Złoczyńców ostatni poziom – Herszt) – teraz do Hergata w K-h – Wieszczka Sara w Torneg (pobiera 1,5k złota) – wracamy do Nurfexa w K-h – trafiamy do Przedsionka Śmierci – i jeśli kontynuujemy misję trafiamy do piwnicy Nurfexa – po walce uwalniamy dygnitarza – daje 20k złota a ze skrzyni do wyboru – ja złoty hełm wojownika – w skrzyni jest też wyjście do K-h – teraz do burmistrza.
    On daje nam: 15k expa, 50 PH,
    a kwit zanosimy do Sir Lehima (ratusz K-h, parter 19,25), i dostaniemy 10k.



7)Zabij krasnoludzkich górników z kopalni Margorii na zlecenie Grafa Huberta (59 lvl)
Jest w ratuszu w k-h (parter 20,6) – idź do kopalni Margorii i zabij: Krasnoludzki górnik (0/30), Krasnoludzki kowal (0/12).
Nagroda: 13k expa i miecz dwuręczny na 59 lvl.


I to tyle w KH Teraz przedmieścia...


Przedmieścia Karka-Han :


1) Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. I (3 lvl)
Zabij: Królika, Żabę, jakiegoś Pająka, Wiewiórkę, Zająca i jakiegoś Szczura.
Jak zabijesz odpowiednie zwierzęta, wróć do mnie”.
Nagroda: do wyboru buty tropiciela lub złoto.



    2) Pomóż zebrać Zielonki Obłąkańce niewolnikowi Gustafowi (5 lvl)
    Kopalnia szyb wschodni p.2, p.3, p.4 (36,24).
    Nagroda: 40 expa i 50 złota.





3) Pomóż Igorowi zebrać grzyby (10 lvl)
Koło domu Torina [po lewej jego stronie, trochę wyżej] stoi Igor. Mamy pomóc mu w odnalezieniu grzybów: Kozak Rozbójniczek, Rozdymek Purpurowy i Kwaśniak Oleisty.
Nagroda:1ooo PD i naszyjnik na 15 lvl. [można pobłogosławić go w KH, u Wiliama w prawym skrzydle ratusza KH, wtedy naszyjnik jest od 18 lvl]

nie podaję gdzie rosną bo to już się na forum przewijało



    4) Ulecz krówkę Maryśki z Karka-han (? lvl)
    Poproś Kowelina (w Uroczysku) o zrobienie leku na biegunkę – musisz mieć szałwię, i rumianek. Po chwili dostaniemy lek, a za pomoc od Maryśki:
    Nagorda: 5oo expa, oraz pierścień zdrowia (+30 życia na 5 lvl)





5) Plaga wilków. Leśniczy z Karka-han płaci 70 sztuk złota od każdego zabitego (11 lvl)
Trzeba zabić 50 sztuk –
Nagroda: 25oo złota i 8000 expa.



    6) II część Questa u Torina (11 lvl),
    Nie opisuję jej, bo nikt jakoś tego nie robił. Jak ktoś mógłby, to proszę go o opisanie tej części..




7) Quest od górnika z koniem (13 lvl).
Idziemy do górnika w przedmieściach kk. Ma on problemy z koniem, więc mówimy, że możemy pójść do specjalisty - Idropusa. On mówi, że jest to koń wyścigowy i wysyła nas do górnika z prośbą o sprzedaż. Górnik się zgadza, następnie musimy zanieść mu umowę. Wracamy do hodowcy koni i dostajemy nagrodę:
- 80 ph
-300 sztuk złota
-3000 expa.
wskazówka: wszystko róbmy piechotą, bo inaczej dostaniemy mniej ph!



    8) Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. III (14 lvl)
    Zabij: Dzikiego Psa, Szarego i Czarnego Wilka, Jelenia oraz dwóch Pancerników - Młodego i Rogatego.
    Nagoda: do wyboru złoto lub czapka tropiciela i 200 expa.





9) Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. IV (16 lvl)
Tym razem polujesz na duże zwierzęta, konkretnie chodzi mi o: Tygrysa, Wilczego Strażnika Wampira oraz 3 gatunki Niedźwiedzi: Zwykłego, Czarnego oraz Brunatnego, a także Ghula.
Nagroda: proca lub 4k złota, oraz 1600 expa.


    10) Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. V – latające (18 lvl)
    Zabij: kruk, orzeł, pszczoła, szerszeń, młoda wywerna.
    Nagroda: pierścień tropiciela lub 1800 złota. [i chyba exp..]




11) Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz VI (19 lvl)
Zabij: Żmija Zygzakowata, Wąż Wodny, Czerw oraz Czerw Królewski, jakiegoś Bazyliszka, a także wrednego Mykonida.
Nagroda: 8k expa, 2,5k złota lub naszyjnik tropiciela.



    12) Zabij pająki w kopalni, na zlecenie jednego z niewolników (40 lvl)
    Szyb zachodni na przedmieściach Karka-han. Idziemy na poziom trzeci,Niewolnik zleca (ciemnoskóry (5,20) ) – Zabij: Nocny pająk (0/3), Pająk krzyżak (0/2), Zielony pająk (0/1).
    Nagroda: 20 expa i sztabka żelaza





13) Oczyść czwarty poziom kopalni (szyb zachodni), na zlecenie górnika Josufa (40 lvl)
Zabij: Kornid (0/5), Kornid jadowity (0/5), Kornid jaskiniowy (0/3), Kornid szkarłatny (0/1)
Nagroda: 4k expa i bryłka srebra[ jeden z trzech składników potrzebnych Alrikowi z Torneg].



    14) Na zlecenie Aarona zabij olbrzymie insekty, nękające górników w kopalni. (LVL 46)
    Aaron znajduje się w Szybie zachodni p2(13,7)
    Nieopodal Aarona (25,24) znajduje się cała banda jaką należy ubić. Gdy się z nimi uporamy wracamy do zleceniodawcy, i otrzymujemy:

    Nagroda: 5000 expa, oraz gwiezdny pył, 3 składnik dla Alrika.





15) Pomóż rozwiązać problem obłąkania górników w kopalni (60 lvl)
Zleca Kurt w szybie wschodnim (p.4 – 41,6) – idziemy z jednym zielonkiem obłąkańcem do alchemika Kaliposa w K-h – teraz przynieś Kaliposowi Oczlicę Jarzębatą, Jad Wywerny (potrzebne żądło wywerny) i 500 sztuk złota – da antidotum – wracamy do Kurta – teraz na pierwszy poziom zabijamy: Kościany Sługa (0/3), Demilisz (0/2), Lisz (0/1) (wchodzi się z pola 33,20 w prawo) – do Kurta nazad –
Nagroda: 10k expa i księga (wymaga 280 intelektu, na 70 lvl – pomocnicza broń dla maga).



I to tyle, z wielu męczących questów na przedmieściach... .



Eder :


1)
Zdobądź piwo dla Tafina (chyba od 1go levela)
Porozmawiaj z Artenią - Kup piwo Tafinowi. Udaj się do karczmarza w Werbin – (Flat w karczmie w Werbin) dostaniesz to piwo za darmo, jeżeli zabijesz 4 bandytów, którzy biorą ode mnie haracz. Są na północno-wschodnim krańcu Werbin – dostaniemy antałek – i wracamy do Eder.
Nagroda: 2k expa i łuk na 10 lvl, jeśli odmówimy kupna dostaniemy 500 expa od Tafina


    2) Prace dla głupka Erniego.
    Idziemy do Eder do Erniego. Każe on spytać się burmistrza Cedrika (Torneg, niedaleko domu Salome)o pogodę. Wracamy do Erniego, i dostajemy kolejne zadanie - zdobyć kryształ ziemi. W tym celu udajemy się do doliny Yss i zabijamy żywioł ziemi który jest w jaskini . Z kamieniem wracamy do Głupka. Nasza następna misja to zdobycie dla Niego zbroi. Bierzemy ją strażnika w Ithan. Jest to uszkodzona zbroja, jednak Erni jest zadowolony.
    Nagroda: opal i worek kartofli.




3)Quets na 25 lvl, pomóż Interbadowi znaleźć stare księgi. (Eder)
Przygotuj: 3 zniszczone księgi. Lecą z demonów w miejscu, do którego wejście jest obok maga (gdy z nim gadasz to je widać). Najłatwiej palladynowi z dużym acm.
Uwaga! Mając te 3 księgi gadaj z nim aż on powie, że znalazłeś właściwą! Spotkałem się z przypadkiem, że ktoś musiał przynieść 4 księgi ale to chyba jakiś błąd.
Nagroda: elixir leczący dość dużo hp
500x10 (dobre na niskie lvl).



    4) )Quest dla Tajemniczego kultysty: (30 lvl)

    Przygotójcie:

    -Serce ognistego skorpiona: jest on na 4 poziomie groty złoczyńców w Eder.

    -Jad Wywerny: Wywerny na najniższym lvl są w kanionie straceńców i wypadają z nich żądła, W Karka-Han u Kaliposa zamień żądło na Jad wywerny.

    -Kolec Jadowy skorpiona: Skorpiony są na Mokradłach i w Forcie Eder(np.)

    -Srebrny Kociołek: Dostaniemy go od Wieszczki Sary w zamian za Łzy Nimfy. Nimfę znajdziemy na Przełęczy Dwóch Koron i opowiadamy jej o Denie i Lidii.

    -Jajo królewskiego Czerwia: Królewski Czerw jest na prawo od Fortu Eder, a jego jajo respi się chyba też w Dolinie Rozbójników

    Wino: Kupimy w Karczmie.

    3 Muchomory: 1 jest na górach Zrębowych, są też w: Torneg, Zniszczonym Opactwie, Dolinie Yss, Bramie Północy, Wiosce Pszczelarzy.

    Wykonanie: Idziemy do Kultysty, dajemy mu wino. Następnie wszystkie inne składniki. Dostajemy sztylet
    , i słyszymy że coś złego wydarzy się w K-H (Karka-Han) Pędzimy więc tam, a w Karczmie... konający poseł z innej krainy. Musimy pomóc go uratować.Do tego potrzebne są łzy Nimfy. Wieszczka Sara widziała prawdę. Najpierw idziemy jednak do Eder zabić Tajemniczego Kultystę Udajemy się tedy do Sary po łzy Nimfy. Następnie teleportujemy się do K-H i dajemy posłowi łzy. Po naszą nagrodę udajemy się do dyplomaty.
    Nagroda: Sygnet króla Elancji.




5)Porozmawiaj o kultystach z Mrocznym Zgrzytem (35 LVL) - Eder
Zanim zaczniesz QUEST kup wino.

Wpierw rozmawiamy z Mrocznym Zgrzytem [Eder (14,21)]. *Daje nam zadanie: Wypytaj ludzi w karczmie o kultystów. Może ktoś wie coś ciekawego.
Zanim udamy się do karczmy, kupujemy wino.
Idziemy do Karczmy pod Posępnym Czerepem [Eder (29,66)]. Idziemy na pierwsze piętro i podchodzimy do Krzywego Pijaka [Karczma pod Posępnym Czerepem p.1 (1,7)] i dajemy mu wino a on nam mówić coś o kulturystach. Teraz z wiadomościami idziemy do Mrocznego Zgrzyta. Dostaliśmy Piwo korzenne którym musimy upić Strażnika Piwnicy w Siedzibie kultystów [Eder (36,32)]. Upijamy go i wchodzimy do piwnicy. Tam przy "krowie", widzimy adepta kultystów(12,11) , zagadujemy go, że jesteśmy przyjacielem, etc. On prosi o truciznę. Wracamy do Mrocznego Zgrzyta i mówimy mu co zobaczyliśmy. Żeby zdobyć truciznę musimy zabić Pospolity zbir (0/3), Zły zbir (0/3).
Jaskinia znajduje się w południowej części Eder.
Po zabiciu idziemy na koniec jaskini i na ostatni poziom. Tam jest Elita [Herszt bandytów] rozmawiamy z nim i chcemy walczyć. Mówi żebyśmy go nie zabili i w zamian on daje nam silną truciznę. Idziemy do Mrocznego Zgrzyta i do Siedziby kultystów - piwnica (12,11). Dajemy adeptowi truciznę i wracamy do zleceniodawcy. Obmyślamy plan włamania. Teraz musimy zagadać Kultystów przed wejściem do ich siedziby. Po tym, wracamy do Mrocznego Zgrzyta i dzielimy sie łupem. Wybrać można Jedną z trzech figurek.

Nagroda:
6000 doświadczenia
5000 kasy
Jedną z wybranych figurek. (maga, woja lub łowcy[5 użyć])



    6) Teleport do Eder (35 lvl).
    W Forcie Eder, znajduje się członek ZPA. Informuje nas, że będziemy mogli wykupić tp, jeśli zabijemy bandytów z eder. Są oni na górze po lewej, nad Mrocznym Zgrzytem.
    Po ich zabiciu wracam do członka ZPA.
    Nagroda: możliwośc teleportowania się do Eder.




7)Tajemniczy kultysta rozdarł sobie płaszcz (38 lvl).
Idziemy do kultysty w Eder (37,25). Daje nam zadanie, w którym informuje, że rozdarła mu się szata i musimy mu pomóc. Naszym pierwszym zadaniem jest zdobycie skór brązowego wilka. Znajdziemy je w Krasowej Pieczarze, a konkretniej w członkach wilczego plemienia. Krasowa pieczara jest w Kanionie straceńców(z Zachodnich rozdroży na prawo). Potrzebuje trzy skóry na nowy płaszcz, ale proponuje mieć wiecej, 10-15 powinno starczyć (kultysta ma wymagania, jedna za krotka, inna za wąska;p itd).
Wracamy do kultysty ze skórami, on wybiera sobie te które mu się podobają i tyle ile potrzebuje, ale nie ma igły i nici. Idziemy do Rozalii w Werbin (44,16), ona z chęcią nam da igłę i nici, ale najpierw wysyła nas do Karczmarza Flata, w tutejszej karczmie po bańkę mleka. Kupujemy, idziemy do babci, bierzemy to po co przyszliśmy i wracamy do kultysty. Teraz kultyście potrzebne jest końskie włosie. Wracamy do Werbin i odwiedzamy stadninę koni, którą prowadzi Idropus, Werbin (12,31) , po za murami na lewo. Zagadujemy do niego i daje nam końskie włosie (gdy za nie zapłacimy dostaniemy 5 PH). NIE PRÓBUJEMY SAMI ZDOBYĆ WŁOSIA. Wracamy do kultysty, on coś tam kombinuje. Nie chce na początku z nami gadać. Kiedy już z nami rozmawia wysyła nas po ostatni składnik... orb zniszczenia za 20,9k u Jarena Baraki p.1 (3,28). Wracamy do zleceniodawcy, każe nam się odsunąć, co też robimy. Potem daje nam nagrodę: 25k złota, 19,5k EXP i amulet starego rabusia.





    8)Skryba Bonifacy potrzebuje pomocy + dostęp do sklepu Flineksa (40 LVL), w Eder
    Przygotuj: Róże, Echinacea
    Na początek idziemy do Burmistrza mówi, że nie ma papieru więc lecimy do k-h do alchemika by wykonał nam kałamarz. W tym celu przyda się nam właśnie Róża oraz Echinacea. Po jego otrzymaniu, kolejnym celem jest pióro czarnego orła. By je zdobyć musimy zabić orła 57lv na Zapomnianym Szlaku, lub kupić u jakiegoś gracza(z lvl powyżej 50). Gy mamy już 2 składniki, wracamy do Burmistrza. On mówi nam, że ma już papier, więc wracamy do Skryby.
    Nagroda: zezwolenie na korzystanie ze sklepu Flineksa.



    9)Zabij bazyliszka Mroku dla klucznika Ozmata (40 lvl) - Eder
    Przygotowujemy:
    3 nagietki

    1. Rozmawiamy z klucznikiem, który zleca nam zabicie bazyliszka mroku (40 lvl, elita)
    2. Idziemy do jaskini w Cienistym Borze, klikamy na bazyliszka mroku i dajemy "Rozmawiaj". Wróg swoim wzrokiem nas zabił, obudzimy się w Mythar.
    3. Wracamy do klucznika, który wysyła nas do Niela, po informację.
    4. Niel poinformował nas, że trzeba odbić spojrzenie bazyliszka mroku lusterkiem, które posiada jedna z arystokratek z Karka-Han.
    5. Udajemy się do ... i prosimy o lusterko. Żąda za nie 3 nagietków, dajemy je jej i otrzymujemy lusterko.
    6. Idziemy do jaskini w Cienistym Borze i robimy to co w punkcie 2. Lądujemy znów w Mythar.
    7. Wracamy do Niela, który wysyła nas do Mistrza Gladiatorów.
    8. Mistrz Gladiatorów wyśmiewa się z nas i daję radę, żebyśmy udali się do Jarena po kryształ słońca.
    9. Udajemy się do Jarena, który daje nam kryształ w zamian za obietnicę dostarczenia kła bazyliszka.
    10. Idziemy do jaskini w Cienistym Borze, klikamy na bazyliszka mroku i dajemy "Rozmawiaj". Tym razem stoczymy zwykłą walkę z Bazyliszkiem Mroku, który nie jest zbyt silny.
    11. Wracamy do Jarena i oddajemy kieł i kryształ.
    12. Udajemy się do klucznika, który daje nam nagrodę za wykonanie zadania.


    Nagroda
    Złoto
    Doświadczenie


    Niel znajduje się koło zegara w Ithan
    Mistrz Gladiatorów znajduje się na arenie w domu Roana, Ithan
    Klucznik znajduje się w magazynie w eder





I ot tyle w Eder.


Mythar :


1)

    12) Ocet. Quest w Mythar
    Gdy zaczniemy u góry w domu Walasara jedna z 3 sióstr daje nam Tego Questa. Potrzebuje ona octu jabłkowego. Zanim zanim zaczniemy Quest kupmy następne rzeczy: Jagody, Worek Jabłek, Śmietana i także 50 złota . później powiem dlaczego . Gdy zaczniemy Quest musimy Iść do Alchemika Kaliposa w Karka-Han. Będzie chciał Śmietanę i Jagody(o ile się nie mylę). Gdy mu damy do Octu musimy dać mu Worek Jabłek. Musimy poprosić też o przepis na ocet jabłkowy. Musimy mu dać 50 złota i potem idziemy do Mythar. Po wykonaniu Questa dostajemy Honorarium





    2) Zwołanie mieszkańców Mythar na naradę


    WAŻNE Przygotujcie: 3 duże mięsa i lubczyk, żeby nie biegać w tą i z powrotem. WAŻNE
    Zleceniodawca questu, Presztrek, stoi w polu (48.52). Pytamy się czy nie ma dla nas jakiegoś zajęcia, na co on odpowiada, że musi zorganizować naradę mieszkańców i pyta się czy nie możemy mu w tym pomóc. Naturalnie, zgadzamy się.
    Na początek udajemy się do Hadlissa (45.17). Recz jasna, w trakcie rozmowy wybieramy opcję z naradą, na co ten odpowiada, że nie może na nią pójść dopóki wszyscy ergassaj nie zostaną o tym poinformowani. Włączamy rozmowę jeszcze raz i wybieramy opcję, że żołnierze nie chcą z nami rozmawiać. Dostajemy od niego glejt i teraz bez przeszkód szukamy strażników.
    Pierwszy z nich stoi w polu (59.18). Informujemy go( jak i wszystkich pozostałych), że Hadliss idzie na naradę. Nie będe później tego pisał.
    Wracamy do dowódcy ergassów i pytamy gdzie jest następny. Idziemy w miejsce, które nam wskaże.
    Drugi stoi (93.24)
    Trzeci: (91.45)
    Czwarty: (4.32)
    Piąty: (47.2).
    Tutaj rozmawiamy z tym po lewej stronie.
    Gdy już zawiadomiliśmy wszystkich, wracamy do Hadlissa, z tą samą wiadomością.
    Następnym, który musi zostać zaproszony jest Anguss. Na początku wybieramy opcję, że jesteśmy z poselstwem od Preszterka, a później ciągniemy rozmowę tak, aby to on z nami przerwał. W spisie questów jest informacja, że go obraziliśmy. Musimy wrócić do zleceniodawcy po radę. Mówi nam, że trzeba się odwołać do jego zawodu.
    Rozmowa wygląda tak:
    - Czcigodny uzdrowicielu...
    - Teraz tą dłuższą opcję, gdyż jest bardziej oficjalna.
    Za długa była, więc nie napiszę co w niej jest .
    Dostajemy odpowiedź, że przyjdzie. Wracamy do Preszterka. Teraz wysyła nas do Limerusa (86.12).
    -Wybieramy opcję z naradą (jest troszkę dłuższa więc nie piszę, ale jest tylko jedna opcja o naradzie, także nie ma problemu).
    - No to wezmę Cię pod rękę i jakoś dojdziemy.
    - A mogę ją jakoś przekonać?
    Idziemy do Lassindy (78.21)
    Rozmowa:
    - Chciałbym porozmawiać o Twoim dziadku.
    - Wybieramy opcję o naradzie.
    - Wezmę go pod rękę.
    - No będę ostrożny.
    - Mogę poszukać czegoś takiego.
    Biegniemy do suchego drzewa w mieście (84.47). Łamiemy gałąź poprzez opcje :
    - Opukać korę.
    - Wejdź na drzewo.
    Mając gałąź wracamy do Lassindy i pokazujemy jej naszą zdobycz.
    Rozmowa:
    - Tak, jasne.
    - Wystarczy trochę wygładzić i odciąć parę gałązek.
    - To mógłby zrobić jakiś stolarz.
    - Już biegnę.
    Idziemy do Lussa (41.13).
    Rozmowa:
    - A czy równie sprawnie wymachujesz hebelkiem, co siekierą?
    - To miałbym dla Ciebie zadanie.
    - Potrzebuje, żeby ktoś mi z tego kawałka drzewa zrobił ładną i praktyczną laskę dla starszej osoby.
    Zgadza się pod warunkiem, że przyniesiemy mu 3 duże mięsa. Gdy je oddamy dostajemy w zamian gotową laskę. Wracamy z nią do Lassindy, oddajemy jej i idziemy do Limerusa.
    Rozmowa:
    - Mam dla Ciebie laskę.
    - Zabrała ją Lassinda i obiecała, że Cię zaprowadzi na naradę.
    Naszym następnym celem jest Sapras (4.18).
    Rozmowa:
    - Przychodzę do Ciebie...
    - No tak, pewnie nie obce jest Ci również wieszczenie. (Po tej kwestii dostajemy informację, że czarownik potrzebuje lubczyku).
    - Skoro mi się to opłaci, to idę na poszukiwania..
    Gdy już go mamy wracamy i zaczynamy rozmowę:
    - Witaj czarowniku. Miałem Ci przynieść lubczyk.
    - Tak. Mam nadzieję, że właśnie o to chodziło.
    - No teraz czas na załatwienie naszych spraw do końca, prawda?
    Dostajemy szafir i informację, że Sapras będzie na naradzie.
    Ostatnim naszym "celem" jest Krass (48.24)
    Rozmowa:
    - Słyszałem o sztuce, którą się zajmujesz.
    - Chciałem Cię zaprosić na naradę mieszkańców.
    Zgadza się. Wracamy do Presztreka i dwukrotnie w rozmowie wybieramy pierwszą opcję.

    NAGRODA:
    - 13.6k doświadczenia
    - 2.5k złota
    ITEM#38970959



    Mam nadzieję, że jest zrozumiałe i się przyda.
    PS: Pochyłe to opcje rozmów z NPC





3) ) Naucz się języka wężów

Wymagania lvl 30.

Wykonanie: Najpierw pobierz lekcję u Walsara i jego 3 córek. Nauczą cię oni wyrazów i reguł. To małą ściąga:

benassa argo -dobry dzień
benassa evesso - dobry wieczór
al ness comprenas - ja nie rozumiem
al zessas ami -chcę jeść
al zessas trunki - chcę pić
xelvenatas - dziękuje
jedrassas - przepraszam
szeras - proszę
hilszu - pomóż
Delassamu remexo - uwaga niebezpieczeństwo
Delassamu pirosso - uważaj ogień
warti - czekać
wartu - czekaj
havi - mieć
havas - mam
havis - miałem
havos - będę miał
smarti - widzieć
legasai- iść chodzić
konvenassi - rozmawiać
darmini- kochać
batlassi - walczyć
ferni - uczyć się
nesi - być
et - i
mir - z
or-do
for-na
Karmissa- czerwony
fantipa - niebieski
intissima- zielony
niaema - piękny
flexa - brzydki
drek - krótki
glesafa - długi
moriosa - mądry
jumpla - głupi
benassa - dobry
tepruxa - zły
al-ja
dul-ty
ess-on
essa-ona
esso-ono
alam-my
dulam-wy
essam-oni
lava-wąż
halea-leczenie
otiassa-bagna
masi-lud
ergass-strażnik
infissia-handel
kenasa-obcy
luxawa-miecz
rissana-łuk
lessa-mgła
familiosso-dom
urbiss-miasto

luxawa-miecz

luxawaJ-miecze


czarpa luxawa- ostry miecz

czarpaJ luxawaJ - ostre miecze


Teraz czas na egzamin. Możesz mieć 5 błędów. Za każdą próbę zdania Płacisz 2 000. Jak zdasz to Idziesz do Polassa.

Nagroda: 15 000 expa.



    4) Zdobądź węże dla Polassa (30 lvl) – Zdobądź torbę na węże od ceglarza Kluspa (13,47) z Przedmieść Karka-han – trza 5 skór pancernika – wracamy do Polassa – teraz zbieramy węże: Zawiły Bór (Lara dravan) – Złowrogie bagna (94,2= imdiassa) – Złowrogie Bagna (38,63=viassa) – za każdym razem wracać trza do Polassa – 8k expa i sygnet łowcy wężów. [lub naszyjnik łwców węży, który jest lepszy od sygnetu]






5)Pomóż Hadlissowi (45,18) rozprawić się z gnomami nachodzącymi wioskę (45 lvl) - idź do Tafii (dom na 25,15) z Werbin i poproś ją o uszycie stroju ergassa – potrzebuje 10 skór wężowych (Apoks w k-h) – i 25k – dostajemy szatę – teraz idziemy na Złowrogie Bagna by zabić: Gnom Weteran (0/3), Starszy gnom leśny (0/10), Leśny gnom (0/10), Młody gnom leśny (0/10) – wracamy do Hadlissa: 25k złota i 12k expa i zbroja ergassa na 40 lvl.





    6) Kwiat Paproci (46 lvl):
    Na początku musisz iść do domu Walsara w mythar aby poczytać książkę (która z kolei znajduje się na stole). Następnie udaj się do barda z miasta. On Ci powie ze istnieje taka paprotka i poda Ci magiczne 2 słowa idziesz na smoczych gór (na zachód/lewo od mythar) i po przejściu do gór idziesz do góry. podchodzisz do paprotki i probujesz zerwać kwiatek. Musisz dokładnie powiedzieć to samo wyrażenie co powiedział Ci bard, bo inaczej "zje" Cię ta paprotka. Potem będziesz musiał zapłacić pewną kwotę pieniędzy[i/lub mieć 20 ph. przyp. blondasek] (ja zapłaciłem 5k i jest spox). Dostajesz kwiat paproci warty 100k, jednak idziesz z nim do maga (nie pamiętam nicku, jest on niedaleko przejścia do smoczych gór). On robi Ci elixir 1200 hp x12 razy







7) Żona Kiliona ( 59 lvl, część I):
bez wykonania tego questy, nie będziemy mogli zrobić tego poniżej!

Będzie trzeba zabić 10 olbrzymów, i ściągnąć 5 udźców. Potem zaopatrzcie się przed powrotem do niej w dwa przysmaki helgi, z karczmy w eder. jak będziecie zmierzać do niej, z do bądźcie łeb wywerny. potym będzie quest dla jej męża. Będziecie musieli wyruszyć do werbin, do szefa kopalni. powiedzcie że rozsławicie go, nie że jesteście biedni! za 40k dostaniecie kwitek.zaniesiecie do zakonu w werbin albo w ithan. potem znowu do werbin, i do karka han po kryształ tp, z kryształowego golema. idziecie na p4 w szybie wschodnim, i po prostu wyciągacie. będziecie musieli zabić na szlaku parę potworków, po czym wyjdziecie, i się zgłosicie do kiliona. on wypłaci wam nagrodę.
za to dostaniecie talizman słońca:

i złoto oraz exp.




    8) Zdobądź umocnienia do kopalni dla Kiliona (59 lvl, część II) - Ustal opłatę za umocnienia z właścicielem kopalń Werbin – Enolianem (w domku, wejście 48,36) – targujemy do 40k za kwitek (że niby sławę zyska – druga odpowiedź) – i wracamy do Mythar – teraz do Maga Teleporta w Ithan (35,27) – teraz do maga w Werbin – teraz „udaj się na najniższy poziom Szybu Wschodniego w kopalni na Przedmieściach Karka-han” by zdobyć kryształ teleportacyjny – poziom czwarty, pole 3,20 – z golema wyciągamy kryształ i wracamy z nim do maga w Werbin – rozmawiamy 2 razy – przenosi nas na Tysiąctrzystapięćdziesiąty Plan Astralny – lejemy różne takie i wchodzimy w kryształ – jesteśmy u Kiliona – 55k złota, 16k expa i talizman leczący (45% na 800hp!)







9) Zabij część salamander, które dziesiątkują ilość dżdżownic w ziemi, zleca Walasar [w Mythar] (65 lvl) -

Zabij:
Zielona salamandra (0/10),
Salamandra ognista (0/10),
Salamandra nadrzewna (0/5) –
są np. na Błędnym Szlaku –

10k expa i rękawice Walasara

Typ: Rękawice
AC: 30
ACM: 30
Blokuje 30 obrażeń od trucizny
Wszystkie cechy +40
SA +40%
Związany z właścicielem
Wymagany poziom: 65
Wartość: 24256

"ps. mym zdaniem lepsze niż "czerwone" rękawice wojownika z questa na 60 lvl - więc przydatne"- komentarz Zea-i




    10) Amulety uniku dla strażników Mythar, zleca szaman Sapras (66 lvl)

    – „Musisz zdobyć 5 piór orła czarnego i 2 Kryształy Mgliste” –

    Barnes w Werbin oszlifuje kryształy za 3k – piórka mamy z orłów czarnych – wracamy do Mythar – teraz odszukaj pustelnika Lepisa w Selva Oscura i wręcz mu zawiniątko z amuletami – jest na polu 16,5 – klikamy odpowiedź z wilkiem – teraz mamy wykonać 2 dobre uczynki –
    „Pomóż konającemu zwierzęciu” czyli mamy zabić wiewiórkę [jest w dziupli drzewa, wejście z pola 17,58 w Selva Oscura – po zabiciu przenosi nas przed drzewo] – oraz musimy pomóc umierającemu drzewu – jest w Mythar (84,48) więc nie szukajcie jak ja po Oscurze.. – ja podlałem 500 razy – wracamy do Lepisa i dostajemy paczuszkę dla Saprasa a od niego amulet na 66 lvl:

    Amulet uniku ergassaj
    Typ: naszyjniki
    - Blokuje 10 obrażeń od trucizny
    - Unik +30
    - Zręczność +60
    - SA +75%
    związany z właścicielem






11) Pomóż bardowi Feliksianowi:
część I (67 lvl)

Bard prezentuje nam swoją nową pieśń.
Lecz czegoś jej brakuje...
I wtem wpada na pomysł, aby ją zanieść do jedynego centaura, który uwydatnia duszę człowieczą, a chodzi o Asteriona(chyba tak się nazywa). Jest on na błędnym szlaku, jest elitą na 114 lvl, lecz nie atakuje
Jedyne co będziemy musieli dla niego zrobić,to wybić 10 żab... (na błędnym szlaku jest z 6-7). [palladyn na 67 lvl, ma najlepiej (około 550 ACT)]
Gdy się z nimi uporamy, dostajemy nuty z wprowadzonymi przez centaura nutami. Zanosimy je Feliksianowi, i dostajemy te o to flet:
, oraz expa (chyba 10 -12k).



    12) Pomoż bardowi Feliksianowi:
    część II (68 lvl)

    Bard zleca nam kolejne zadanie. Mianowicie, chce się zaprezentować szerszej publiczności...
    W tym celu, musimy zdobyć dla niego
    magiczną skórę kameleona. Nie jest ją łatwo "ściągnąć", ale warto dla nagrody )
    Wracamy do niego ze skórą, i dostajemy resztę wskazówek:
    Feliksian wpadł na pomysł zrobienia z tej że
    skóry maski, która będzie zasłaniać jego łuski, lecz boi się o tym komuś z Mythar mówić, gdyż mogą go posądzić o zdradę dla swojego ludu.
    Udajemy się do Krassa, (stoi po prawej od kuźni Frassona), i prosimy o wykonanie maski. Kosztować będzie to nas 5k, oraz musimy znaleźć żywicę. Gdy damy mu 5000 gold, idziemy do smoczych gór, i za przepaścią do góry, wąską dróżką nad urwiskiem (przejście do Selva Oscura, którego pilnuje wąż zbożowy na 76 lvl {załóż coś z ACT]). tuż za kolejnym mostkiem, tym razem w prawo, widzimy żywicę skapującą z drzewa. Zbieramy ją, i udajemy się z powrotem do szklarza. Dostajemy maskę, którą pokazujemy Bardowi. W zamian dostajemy ten o to Kaptur:
    , oraz 12 k expa.





13) Ureguluj populacje żab znajdujących się w okolicach Mythar (68 lvl) – zleca Brasz (31,17)
Zabij:
Kumak górski (0/10),
Jadowita ropucha (0/10),
Duża jadowita ropucha (0/5),
Olbrzymia jadowita ropucha (0/5), Krwiopijcza ropucha (0/5)

- żabki rozsiane wokół Mythar

– 15k expa, 1500 złota i na 68 lvl

Święty naszyjnik żmiji:
- Blokuje 50 obrażeń od trucizny
- SA +30%
- Wszystkie cechy +60
- Cios krytyczny +8%
- Życie +350
związany z właścicielem


To koniec opisanych qustów z Mythar jeśli ktoś może opisać resztę, to prosze bardzo


Pozostałe lokacje:



Orla Grań :


1) Pewien bartnik Adrian ma problem z niedźwiedziem (10 lvl) – za zabicie misia dostaniemy jadelit i 300 expa.



    2) Quest od Kuglarza w orlej grani. (30lvl).

    "mała rada: przygotujcie 5 fiołków"

    Po rozmowie z nim udajemy się do Cedrika
    (burmistrz Torneg). Opowiada nam o dwóch
    księżniczkach. Udajemy się do Werbin, i odwiedzamy Amrę. Gdy prosimy o pomoc, jest trochę nie ugięta...
    Lecz po chwili kłótni"" daje nam perłę widzenia.
    Pierwsza żabka, to ta w uroczysku.
    Druga, znajduje się w wiosce pszczelarzy.
    Trzecia na mokradłach, a
    właściwa, czwarta, w dolinie Yss.
    (nie jestem pewien kolejności, poprawcie)
    Całujemy ją, lecz nic to nie daje.
    Wracamy do Amry, potem do Cedrika.
    Idziemy do Lenki z KK.
    Przynosimy jej 5 fiołków
    ("zielarz" się kłania[low lvl])
    Za drobną opłatą, dostajemy bukiecik.
    Idziemy do Amry, od której za bukiet,
    dostajemy eliksir. Idziemy do żabek,
    i zamieniamy w figurki.
    Wracamy do Cedrika, i koniec questu.



    *Zdaje się że kolejność
    -Uroczysko
    -Mokradła
    -Wioska Pszczelarzy
    -Dolina Yss







Przełęcz Dwóch Koron :


1) Zdobądź zaopatrzenie dla żołnierzy (10 lvl) – Zdobądź dla nas 10 porcji racji żywnościowych. Możesz je kupić w mieście Ithan. Następnie przynieś nam 3 sztuki mięsa z jelenia. - brakuje nam jeszcze strzał do łuków. Na Przedmieściach Karka-han znajdziesz handlarza o imieniu Aberyt. On sprzeda Ci strzały (za 50 złota) – potem dostaniesz kwit i trza do Ithan do kapitana straży - w budynku głównym jest – 25oo expa i 4ooo złota




Wioska Pszczelarzy :



1) Bigniew z Wioski potrzebuhe pomocy! (15 lvl) :

Do questa najlepiejprzygotować:

4 rumianki i
4 nagietki
4 zielone jabłka oraz
4 lulki -

(najlepiej kupić
od "zielarza" [low lvl],
albo samemu szukać.
Świetny pretekst do poznania
krainy Margonem.
Co do lulków, to rosną:
w mrocznym przesmyku,
oraz na mokradłach.
zielone jabłka są u Synti w Torneg.)

bańka mleka- do kupienia
u jakiegoś NPC-a.
W karczmie w Werbin.

mniejszy eliksir zdrowia
do kupienia w kk u
Kalipos-a.

"Na razie tylko tyle pamiętam;/ Proszę innych graczy o podpowiedź."

Nagroda za questa, to exp i kasa, oraz miodek własnej roboty: leczy 75x30.



    2)Oczyść drogę do Wioski Pszczelarzy - zleca Basia (17 lvl) - Zabij 4 niedźwiedzie brunatne z Niedźwiedziego Uskoku – 900 PD i 2 miody wielokwiatowe (leczące)






3) Przynieś żonie Jofusa z Wioski Pszczelarzy (dom Josufa) mięso na obiad (18 lvl) – z królika – potem z jelenia – dostaniemy 200 PD, 100 GP i zupę cebulową (leczy)




    4) Dziewczynka Linka z Wioski Pszczelarzy (dom Josufa) potrzebuje futerka do zabawy (18 lvl) - czarne futro wilczka i niedźwiadka – dostaniemy 200 PD i peridot






5) Quest na klucz do zakurzonego przejścia (gnolle)- (50 lvl),
Josuf, wioska pszczelarzy.

Idziemy do Josufa i pytamy się o przejście do wioski gnolli.On mówi nam, że jeśli damy mu tarcze Tolloka
i zabijemy 15 jakichkolwiek tychże stworów, da nam on klucz do Zakurzonego Przejścia.
Tolloki są w Cienistym Borze(droga do Mythar z Werbin. Wychodzimy z miasta, i idziemy na dół do Gór Zrębowych, a stamtąd 2 mapki w dół.Zabijamy 15 potworków i zabijamy je potem tak długo, aż dropnie nam się tarcza Tolloka. Wtedy wracamy do Josufa i dajemy mu ją. Dostajemy kasę, expo oraz związany Klucz do Zakurzonego Przejścia
Jest ono w piwnicy jego domu. Stamtąd można dojść do wioski Gnolli.



Przełęcz Łotrzyków :


1)Z obozu koczowników zaginęła dziewczynka. (5 lvl) – daje blondynka – dziewczyna jest w Orlej Grani w prawym dolnym rogu – dostaniemy futro z kozy (zbroja!) i troszeczkę expa.




    2) W obozie koczowników - Koczowniczka potrzebuje mięso (10 lvl) – 3 sztuki z jelenia przynosimy i dostaniemy kij i malutko expa






3) W obozie koczowników(2,33): Koczownicy mają problem z potworami nachodzącymi ich obóz (18 lvl) – zabij 5 hebanowych skorpionów – są w tej lokacj w prawej części mapy – 3ooo expa i 5 kamieni szlachetnych.




Góry Zrębowe :


1) Randers (w namiocie pustelnika) (14 lvl) – potrzebuje miecz krótki i kolczugę - kupimy u Unila w Ithan – da opal i 600 expa.




Las Tropicieli :


1) Quest na 45lvl.
Udajemy się do tropiciel Nutrisa, który znajduje się w Lesie Tropicieli.Po rozmowie z nim mósimy zabić bazyliszki i zdobyć ich skóry,
które znajdują sie w Kanionie straceńców w Pieczarze szaleńców i w Cienistym borze w barwnej jaskini.
Zadanie.
Zabij bazyliszki i zdobądź 15 skór srebrnych i 10 skór magicznych bazyliszków.
Zabij: Srebrny bazyliszek (0/30)
Zabij: Magiczny bazyliszek (0/25)
Zabij: Purpurowy bazyliszek (0/5)

Po zabiciu bazyliszków i zdobyciu ich skór wracamy do Nutrisa, daje on nam w nagrode:
10ph
10k expa
100k złota




Stare Ruiny :


1) Stare Ruiny - Pomóż Gamberowi (20 LVL) - Stare Ruiny

Idziemy do Grambera, którego dom znajduje sie na lewo od głównej drogi. Zleca nam zadanie zabicia
zjaw,(7lvl), nieumarłych, (Zamek, lvle 17-21) i przede wszystkim Astratusa ( Zamek p.2, elita, lvl 22) po zabiciu wracamty, i odbieramy nagrodę:
-exp
-kasa
-bukiet kwiatów.




Zniszczone Opactwo :


1) Złota Zębatka: LVL 30
Przygotuj: Sporo cierpliwości lub teleport do fortu Eder
Idziemy do zniszczonego opactwa na dół i na wschód. Będzie tam wejście do Opactwa. Idziemy do podziemi i zastajemy Czarodziejkę. Chce ona złotą zębatkę do Golema.Oczywiście zgadzamy się;)
Idziemy na mokradła do Berta. Okradziono go;/
Wskazówką co do bandytów jest wodospad więc lecimy na dolinę yss. Tam w lewym górnym rogu będzie czekać na nas łatwa walka z bandytami. Po wszystkim wracamy do Berta i otrzymujemy zębatkę. Idziemy więc do Czarodziejki i Quest z głowy;)
Nagroda: Złoty Kij dla maga.



    2) Quest na 60lvl

    Quest zleca trup, leżący na
    dole mapki. Grzebiemy w nim,
    aż dostajemy jakiś świstek.
    Idziemy z nim do karczmy
    w eder. Tam rozmawiamy z
    karczmarzem, po czym ze
    staruszkiem obok.
    Udajemy się do Zniszczonego
    Opactwa. Budynek którego
    szukamy, znajduje się
    po prawej, od wejścia
    z Ithan do Z.O. Gadamy z
    drzwiami, i idziemy do
    maga w kk. potem do
    Nila z Ithan pod zegarem.
    Dostajemy klucz.
    Wchodzimy do katakumb,
    możemy wybić potworki,
    i rozpoczynamy dialog
    z duchem na 1 lvl.
    Rozmawiamy, nie wybierając
    nigdy(!) walki z nim.
    Dostajemy lipny posążek,
    i pojawiamy się przed
    starcem z karczmy.
    Po tym, udajemy się do
    diabła, od niego dostajemy
    tp i naszyjnik.
    Musimy z tam tąd iść do
    karczmy w eder, gdzie
    dostaniemy 30k expa oraz
    100ph.






Dolina Yss :


1) Quest z żywiołami

Po rozpoczęciu Questa w Karka-Han, i po rozmowie z babą idziemy do Doliny Yss I na dole jest Koleś co nam zleci te zadanie Na początek mamy z górki Dla woja jest bardzo łatwy. Wystarczy Dobry miecz, SA i czas wolny. 1 jest Żywioł ziemi, 2 Powietrza, 3 wody, 4 ognia. Bo skończeniu Questa idziemy zanieść kamienie. Jako wój dostajemy miecz żywiołów.
Podpowiedzi? NIE KUPUJCIE ŻADNYCH KAMIENI!! Uwaga: Żywioł ziemi można pokonać 2 razy ponieważ, 1 dla Questu z Żywiołami a drugi dla Erniego




Karczma Pod Jednorożcem na Mokradłach :



1) Helga potrzebuje soli (15 lvl):
Helga znajduje się w piwnicy. To ona jest naszą zleceniodawczynią. Wpierw idziemy po sól. W tym celu udajemy się do Umbara. Z mieszkiem soli idziemy do Helgi. Nasz Następny cel to Złowrogie bagna.(mapka www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/add3fffa6d33196f.html Dojście do złowrogiego bagna) Niedaleko wejścia do Mythar mamy krzak pieprzowy. Zabieramy go i (najlepiej przez Werbin) wracamy. Helga da nam kolejną misję. Potrzebny jej osuszony pieprz w celu jego znalezienia idziemy/teleportujemy się do Toreng i przez most do pastucha Mira. On osuszy pieprz. Wracamy, i to już (na szczęście) koniec. Nagroda to złoto i exp (i nie wiem czy coś jeszcze.).



    2) Lady Lena chce mieć papugę w złotej klatce (30 lvl):

    Najlepiej zakupić przed questem szpadę u Unila [ok. 10k] w Ithan.

    Lady Lena poprosi cię o klatkę. W tym celu idziemy do Barnersa w Werbin. Wykona on klatkę ale potrzebuje sztabki złota. Idziemy do Skarbca K-H gdzie wymienią nam 10 k na sztabkę złota. Ze sztabką wracamy do Barnersa i dostajemy klatkę.Z klatką wracamy do Lady. Nasz następny cel to Torneg, a dokładniej Rybak Galis. Skieruje on nas do Eder, do karczmy gdzie siedzi Kapitan ???[jak ktoś wie, proszę o podanie Imienia ]. Ma on papugę i da ją w zamian za szpadę. Dajemy szpadę i dostajemy papugę w złotej klatce. Z tym wracamy do Lady Leny.
    Dostajemy exp, złoto, i naszyjnik z dzwoneczkami.






Nizina Wieśniaków :


1) Quest od Chlasta (64 lvl):
Wybaw mieszkańców Niziny od węży.
Naszym zadaniem jest pozbycie sie takiej oto ich ilości:
gniewosz plamisty - 5 szt
niebieska żmija zygzakowata - 5 szt
zielona żmija zygzakowata - 10 szt

palladyn ma tu najlepiej, ale po 67 lvl

Jako nagrodę otrzymujemy 40 000 expa oraz buciki.



Kwieciste Przejście :

1) Dostęp do sklepu Tunni (70 lvl)
Tunia prosi nas o pomoc z jej długiem.
Udajemy się do Ithan, do Jarena w barakach, a ten opowiada nam całą historię, i podaje szokujący dług: 200 mln [!!]. Mówi nam też, że jeśli chcemy aby przestał Tunię nękać, musimy zapłacić 1% tego długu. Mamy dwie opcje do wyboru:
- 2 mln złota,
- 6 sł i 200k złota,
Nagrodą jest ten o to talizman, i trochę expa:



    2) Tunia znów potrzebuje pomocy (80 lvl)
    Tym razem chodzi o grupę bandytów, która przeszkadza Tuni. Mamy zabić:

    Łowca Naiwniaków (0/9)
    Cwany Bandyta (0/9)
    Sprytny Bandzior (0/9)
    Celne Oko (0/2)
    Rudy Twardziel (0/2)

    Po tym wszystkim, udajemy się z powrotem do Niej, i otrzymujemy exp, oraz miks:
    25x3500, związany z właścicielem.





później dojdą następne trudne questy. możecie sami zgłaszać. a jakiegoś moderatora forum proszę o przybicie tego tematu.

i ściąga Chiliouta..:

1. Gdzie jest zagubiona dziewczynka potrzebna do Questu z Koczownikami ?
-odp : Dziewczynka ta znajduje się W Orlej Grani na południowym Wschodzie mapki.
2. Skąd wziąć kolec jadowy ?
-odp : Kolec jadowy wypada ze skorpiona Karminowgo lub Hebanowego , skorpiona Karminowego znajdziesz w Piekielnej Grocie (Przełęcz Dwóch Koron) najniższy lev to 18 , natomiast Hebanowego na przykład na Mokradłach - najniższy lev ma 23 .
3. Gdzie jest Kowelin , Gramber , Linard ?
-odp : Kowelin znajduje się w Uroczysku , Gramber w Starych Ruinach natomiast Linard przebywa w Dolinie Yss.
4. Gdzie znajdę Kwiat Gargulca , Gałąź Rosum , Liść Byterii ?
odp : Kwiat Gargulca znajdziesz w Wiosce Pszczelarzy lub w Bramie Pólnocy , Gałąź Rosum w zniszczonym Opactwie (ponad trupami), natomiast Liść Byterii jest w Przełęczy Dwóch Koron.
5. Gdzie znajdę Sasankę oraz Dzwonecznik ?
odp : Sasankę znajdziesz w Wiosce Ghuli , a Dzwonecznik w Torneg obok wieszczki Sary.
6.Gdzie znajdę Alpinie ?
odp : Alpinie respią się w dwóch miejscach w Przełęczy Dwóch Koron (respia się stosunkowo rzadko)
7.Gdzie są Rabusie w Eder ?
odp : Rabusie są nad NPC Mrocznym Zgrzytem.
8.Gdzie znajdę pełzacza szarego ?
odp : Pełazacz Szary znajduje się w Zniszczonym Opactwie w grocie w prawym dolnym rogu mapki.
9. Gdzie znajdę Grzybki potrzebne do Questa od Igora?
odp : Rozdymek Purpurowy - Orla Grań niedaleko Wampira z Ithan , Kozak Rozbójniczek - Orla Grań niedaleko Mithrylowej Łapy , Przełęcz Dwóch Koron pod strażnikami, Kwaśniak Ole


Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.piotras359.pun.pl www.fp.pun.pl www.blo.pun.pl www.sojuszasylum.pun.pl www.darkrolepley.pun.pl